Fredag

Men ännu inte helg för min del, blir jobb både lördag och söndag men är därimot ledig på måndag och tisdag och en ledig måndag , hur skönt är inte det liksom ?
Idag har jag iaf dushat en människa för första gången jag var också tvungen (trots min hemska fotfobi) att sätta på en stödstrumpa och ett par tjockare strumpor på ett par fötter. Men varför böla det kommer ju bli mer av sådant i framtiden... Ligger nu och väntar på att fredrik ska komma hit, hoppas att han skyndar sig så jag får lite värme. Kännns som att mitt rum har samma temperatur som utomhus. Väntar också på att pappsen komemr hem från örebro där han vart några dagar. Nu är orken slut så det blir ett kort inlägg idag för resten av dagen skall tillbringas med att ta igen all förlorad sömn, Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0