Worthless

Det är precis vad morgondagen kommer vara. Vännerna har bestämt sig för att sticka till Öregrund men jag har ingen lusst att sova i baksätet på en bil/utomhus eller spy för att jag inte klarar av att ta sista bussen hem , Fredrik ska jobba och därför kommer jag sitta hemma utan någonting alls att göra. Varför ens gå upp då liksom ? Varför ens låtsas som att det är midsommar. Varför varför? Lördagen blir det crossköp i Gävle, troligtvis det ända att se fram emot denna helg. Skit ner er och ha en trevlig midsommar folk

Kommentarer
Postat av: Brushan i rummmmet breveeee

Kolla spotify, Chimaira - Worthless.

Tyckte att det såg lite sorgligt ut utan kommentarer.

2010-06-25 @ 02:19:55
Postat av: Brushan i rummmmet breveeee

Fint med Thailandsbilderna förresten!

2010-06-25 @ 02:51:35
Postat av: Marie

Haha tack för att du bryr dig :P och nej jag orkar inte kolla spotify mupp!

2010-06-27 @ 16:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0