Spriten var billig men fylllan dyr, det är ett hårt liv

Kvällen :
Spenderades ingenstans och överallt. Cissan och jag slog oss ner vid fyris där Andreas anslöt sig lite senare. Även Tin och Erica tog sig dit och det blev en massa strunt som vanligt. Den sista medlemmen dök upp efter några timmar då vi fortfarande inte lyckats få tummen ur och ta oss från fyris så vi stannde ett tag till. Efter mycket tjat så gick vi till ekonomicum trots rejäla skavsår men när vi väl kom dit så var det i onödan då vi inte träffade en enda människa vi skulle ha träffat.. Alva och Liza blev det dock en pratstund med, underbara människor. Lätt höjdpunkten på kvällen ! Blev en tidigare hemfärd än väntat , fick skjuts med Jonas och kom hem vid 1. Efter 4 (!!!) timmars sömn ringer alarmet och jag kliver upp, utan att ha insett misstaget att ställa mobilen på en timme för tidigt. Jag väntar i en timme, börjar kika sms från gårdagen och insåg att jag Markus skulle komma förbi och lämna sin hund vid halv 7 och inte 5.. Dagen har med andra ord inte startat bättre än gårdagen.


Gårdagen :
Alarmet ringer kvar över 5 och jag går upp, bakar tårta, duschar, sminkar mig. Allt i slow motion.
Mamma skjutsar ut mig till Victorias där vi ska ha våran sommaravslutning, vi byter om och gör i ordning allt. Det mesta är som ett stort dagis. Med en simpel mening gårdagen bjöd inte på den glädje som sommarlovet brukar föra med sig... 160 pers skulle komma och iklädda poliskläder gick jag och Sussi runt och spärrade av området(efter en tvärnit med golfbilen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0