Måndag

Jag tänkte börja med att slänga ut lite bilder som legat och väntat i mobilen och vi börjar med några bilder från i torsdags då "klassen" skulle träffas och grilla i stadsparken. Dock var det nästan inte en människa som dök upp, tack för det.
Tänkte sedan slänga upp en från lördagen då jag och Cissan tog en sväng runt badet och från söndagen då jag och Andrea tog en fika i spöregnet bland pollarna.
Nu har bloggen fått lite färg och detta blir precis som alla andra inlägg nu för tiden väldigt ointressant.
Dagen har rullat på ganska fort, bussarna går tydligen inte samma tider som vanligt så jag missade bussen vilket dock uppvägdes av att Amos körde bussen och plötsligt fick mitt humör att stiga till topp. Skolan bjöd inte på mycket, en evighets väntan på kaffemaskinen som skriker att spillhinken skall tömmas, alla kurser skall utvärderas såhär i slutet av terminen vilket innebär att lektionerna inte bestod av mer än att fylla i papper och strosa runt i klassrummet. Sanna och Ida bjöd på tårta, det tackar vi för och det blev sedan en tidig hemfärd till Fredrik som fortfarande låg och sov. Cissan och Jonas kom förbi och jag har nu klippt båda parterna. Kul kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0