Lördag

Tog Susanns bilder från facebook.
Fredrik kom ranglandes ut ur taxin vid 3 utanför mig och kom in med slippsen knuten runt huvet. Lyckad kväll sa han och sedan somnade han. Jusst nu ligger han brevid mig i sängen och sussar, trött efter en lång dag med firandes. Idag kommer det bli en del plugg då jag pratade med min engelska lärare om att göra en kompletering och kanske få mvg ( Hoppas hoppas hoppas) så tänkte ägna lite tid år det. Cissan kommer hit i tron om att hon ska bli fin i håret, jag hoppas hon har rätt! Har blivit mycket klippning på sistonde, pratade också med Tomas kompis igår som hade hört från jag vet inte var att jag piercade folk och hon ville ha hål i tungan så funderar på att ta tag i iden att börja tjäna lite extra cash till sommarn.
Fredrik började precis snarka väldigt högt för er som är intresserade, jag önskar att ni kunde hör hur det lät... sängen vibrerar och jag kan inte för mitt liv förstå hur han lyckas med att inte väcka sig själv utan snarkningarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0