Coffeee

Har precis insett att det är farligt att vara ensam hemma hos Fredrik. Dom har för underbart kaffe, det slinker ner som socker. Efter femte koppen insåg jag att jag är en fara för mig själv. Men som jag konstatereade igår så är jag piggare, mycket piggare. Känner att jag skulle kunna springa 2 varv runt salabacke, svettas ut sommarens unyttigheter och ta en kalldusch. Frestande.
Måste delge er läsare om en riktigt häftig grej btw. Letade runt lite på google earth och hittade något jag aldrig trodde jag skulle få se igen, när vi satt på en speedboat i Thailand påväg från Koh Lanta till Koh Hai så åkte vi förbi en vik och klippor med hus på. Helt underbart och Fredrik och jag konstaterade att ska vi bo någonstans i Thailand så ska vi bo där, och gissa vad jag hittar idag? Den lilla viken, mitt ute i ingenstans. Jag är lycklig, jag vet nu vart jag ska flytta när jag går i pension. Tack och hej
Min bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0