vet inte

Vad det är för dag. Har tapppat räkningen.. Grönan var super med tjejjorna, jobbat sedan dess och lyckats bli rejält sjuk. Halsen är stor som ett hus, jag kan inte äta, jag har ont i huvet och om 30 timmar sitter jag i bilen påväg upp till jämtland för en veckas ingenting i skogen. Lovely.. Där ska jag glömma allt som heter sjuk, testa nya båtmotorn och åka nånstans där jag aldrig vart förut. Jag ska fiska dagarna i ända och jag ska få en större fisk än Fredrik. Jag ska äta underbar mat och njuta av min facebook-fria vecka och jag ska låta myggen bita hela mig. Kommer jag inte hem så är det antagligen min våran granne björnen eller hans familj som har ätit upp mig så stay calm, mobilen har inte någon som helst täcknig där uppe och det är därför inte någon ide att försöka smsa. Min puls är skyhög för er som är intresserade, jag blir anfådd enbart av att resa mig från sängen så jag har bestämt mig för att ligga kvar tills vi åker, har knarkat sex and the city och kollat hela säsong två under dagen så imorgon blir förmodligen säsong tre igenomtittat. Mer flumm har jag inte ork att skriva , LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0