Torsdag

Och åter igen var det evigheter sedan jag uppdaterade men kan äntligen skyllla på något så vettigt som jobb. Har spenderat mina dagar ute i skogen på hästrygg, långa turridningar hela dagarna och sedan kommit hem och pysslat med små valparna.. Tänkte slänga ut lite bilder på dom också, stor bomb! Mina prickar har försvunnit nu och det ända som fortfarande plågar mig är svullna läppar vilket kom i samband med prickarna. Ont i halsen har jag inte längre och eftersom jag inte äter medicinen mot den allergiska reaktionen så är jag nu pigg. (Får se hur länge det varar...) Kan också bero på att jag efter dagens timmar i regnet klämmmde in en fika på Waynes med Johanna. Den människan lyckas allltid få mig att må bra, alltid. Det borde finnas många fler såna människor. Efter en cheescake, en enorm kaffe och några gratismuffins johanna och jag charmade till oss så gick vi runda och glada och inhandlade skor och kikade jeans. Underbara kvinna säger jag bara!
Här kommer bildregnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0