Torsdag

Igår kväll bestämde jag mig lite impulsivt för att följa med mamma på hundkurs, lite för lite kläder kom på och jag frös sönder! Dagen till ära vaknade jag med migrän, toppen. Kände att jag inte skulle överleva en uppstigning och bussresa till fyrishov och ännu mindre än stojjig sal med hela skolan, så knaprade lite piller och deckade. Har fortfarande hyffsat ont men jag orkar iaf existerar för tillfället. Sitter nu i mitt nästan 30 grader varma rum i väntan på att min granne skall knata förbi med Voffsingen Vicky så att jag kan gå en långpromenad i kylan, det är nästan så att solbrillorna åker på eftersom min vän migränanfall brukar få mig att bli ganska ljuskänslig.
Nu hoppas jag dock att denna mildare kyla som ligger på ca -9 grader idag håller i sig så att det blir en picknincksväng i skogen med pollar och flickor i helgen. Isåfalla är planen att vi packar ner en stor termos med varmvatten korv, bröd, varm oboy och något sött och stannar vid grillplatsen(?) som vanligt för en värmande fika/lunchstund ute i skogen.
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0