Ordet snöstorm har nog slunkit ur de flestas munnar idag


Tjockt med snö ute, har skottat garageuppfarten och har ont i ryggen, visst det är helt underbart att vi fått en vit vinter men nu har den varat i minst 3 månader. Snön kan få ligga kvar tills vi sticker till thailand men det behöver ju inte snöa så vääldans mycket mer innan dess. Sure det kan ju få snöa bäst det vill när vi kommer tillbaka, vad som helst bara jag slipper se slask när jag kliver av planet. Jag njuter gärna , väldigt gärna av 3 veckors underbar värme för att sedan komma tillbaka till ett kristallklart vinterland, ingen slask bara pudersnö och solen som liggger på. Eller så kan det få ha blivit sommar, det är också väldigt välkommet.
Dagen till ära näär jag satt i väntan på att åka till hundkursen kikade jag igenom lite gammla bilder och jag tyckte att det passade ganska bra till detta inlägget att slänga in lite bilder från förra sommaren då vi hade hundvalparna. Otroligt mysigt och jag skulle lätt spendera en sommar till liggandes på baksidan i gräset och njuta av solen, med valparna klättrandes över kroppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0