Ny dator !

Som sagt, nytt år och ny dator. Hitils har det nya året bara kommit med trevligheter och var det inte på tiden med en ny dator ? jo , tack mami och papi. Satt och fiffla lite och insåg att jag hade en inbyggd kamera, denna kommer jag tillbringa mina tråkiga kvällar framför och skratta åt efekterna.
Nyår blev iallafall toppen , tänkte försöka slänga upp lite bilder ikväll men vet inte om jag orkar installera kameran på den här datorn , har förövrigt inga bilder på denna än så det får bli 2 fjollbilder. Allmänt då, jag är trött och orkar inte skriva , har ätit upp ett pringles själv och har ont i magen , väntar på att fredrik ska lämna brors rum och star wars för att ansluta sig till min nerbäddning.
Natttiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0