mindre än 1 månad kvar !

Tänkte bara påpeka det för er som missat att jag sticker till Thailand med familjen Salinger och Höglund om mindre än en månad. Skolan (och ja min skola är typ den ända som börjar då eftersom att vi är bäst) börjar på onsdag då jag endast har två lektioner och slutar vid 12 och sedan går jag i skolan hela torsdagen och slutar 11 på fredag. Nice? Sedan är det 3 veckor i skolan kvar innan det bär av iväg på ett flyg till paradiset i 12 timmar med Kalle som jag hoppas att jag har hunnit träffa ett antal gånger innan vi åker och sen väntar Phuket med minst 40 grader, (vilket är 60 grader varmare än det för tillfället är utomhus i Sverige) underbar mat, värme sol och en massa snorkling och utflykter .  Är ni avundsjuka än? Det underbara fortsätter och skoluppehållet slutar inte bara för att jag kommer hem från Thailand utan när jag kommer hem går vi ut på 5 (?) veckors praktik, LOVELY!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0