Med egot på första raden under kapitalets regi, vi sjunger Hum hum från Humlegården

Dagen startade dåligt,dagen har fortsatt dåligt. Jag har ont i halsen,jag ska praktisera i gottsunda. Inte nog med att det tar över en timme att ta sig dig inklusive ett bussbyte så kanske jag ska cykla runt där rädd som få att bli nerslagen.  Liksom cykla runt i gottsunda? Javvist sålänge jag får ha en sateffektiv pepparsprej i väskan och en elpistol i bakfickan!
Nu är det också så att jag tyvär inte vet vilka som läser min blogg och vågar därmed inte nämna några namn men vissa saker har vart mer hemska än andra idag, tex ska vi få en ny lärare i datorkunskap och hemskare än så kan det inte bli. Eller det kan, vi har nämligen beep & step up test imorgon och jag har extrema känningar av att jag kommer vara en av dom första som åker ut, pinsamt värre! Och soma att det inte vore nog med att få skämmas så kommer jag ha en jädrans värk efteråt. Har nu funderingar på om jag ska försöka sova redan nu så att min dag slipper bli värre eller om det är värt att stanna uppe för att inte missa andra avenyn och paradise hotel, we will seeeee..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0