Fredag

Äntligen hemma efter en lång dag på stan då vi bla, fixat visa kort och vaccineringen till thailand. Bror är sur för att mamma tvingade honom att vaccinera sig mot svininfluensan så nu är basen hög och musiken högre från rummet intill, Men inte länge till för snart drar jag proppen. Måste också säga att jag är sjukt glad över nya datorn, kom precis på att jag glömt ladda ner spotify men inget problem, tog ca 20 sek från att jag kom på detta tills att det började spela winnerbäck ur högtalarna, är det inte underbart eller ?!
Morgondagen kommer spenderas på agersta där det blir jobba och umgås med Sofia andrea och sanna och många mer , tänkte slänga in några bilder bara för känslans skull :) Det kommer vara Freezziinng så blir till att packa på sig 5 lager kläder däribland ullstrumpor , ulltröjjan och ullmössan .
Nu drar mor och jag iväg på massage :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina hästbilder!!!!Kram K

2010-01-08 @ 18:59:30
Postat av: lena uneteg

jätte fina bilder

2010-01-08 @ 19:04:31
Postat av: Marie

Tack båda två :) lite "feelgood"-bilder är aldrig fel !

2010-01-08 @ 19:39:38
URL: http://diinmupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0