Dagens

Underbar dag ! Det blev en heldag ute på Agersta då det var öppet hus med bla, visning av saluhästar,barnridning,rea i schoppen och mycket mer. Jag Andrea och Sanna (som jag inte lyckades fånga på bild) ansvarade för grillning och puben och jag fick dagens enda värme från den elden. Fullt med folk och en allmännt bara tokmysig utedag med trevligt människor. Den ända som saknades var Johannablond som satt inne i värmen och jobbade, men du ska veta att jag tänkte på dig när känseln i mina fingrar inte längre existerade i dom vackra älskade 20-graderna!   När stallplanen började tömmas på folk bestämmde jag och Andrea oss för en sväng ut i skogen och andrea på lockur och jag på my man Vinur så red vi kalla men glada ut på en kvällsprommis. Trevlans där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0