Nästa gång vi ses är det på flygplatsen i Thailand

Nu räknar jag timmarna, sekunder, ögonblick. Snart snart snart sticker vi. LOVELY.  Nu har jag en dag med plugg framför mig, har redan skjutit upp det så mycket det går. Har två prov att plugga på tills imorgon och två hemskrivningar som räknas som prov som jag måste göra idag om jag ska slippa göra dom i Thailand och sedan ska jag göra klart mitt häfte om mikroorganismer. Dessutom skall jag packa och sova i hyffsad tid. Låter det rimmligt ?
Ibland kommer vårat sanna jag fram. Kärlek till dig, du är underbar. Jag älskar dig !

Kommentarer
Postat av: Tomas_Coolboy94

Bästa inlägget jag nånsin sett på en blogg!

Ett riktigt par det här :)

2010-02-11 @ 21:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0