Friday

Dagen har vart toppen, jag han äta frukost eftersom jag gick upp med Fredrik. Engelskaredovisningen gick bra,jag blev så förvånad och glad när jag insåg att jag kunde en mening utantill att resten bara flöt på. Esteten varade bara i 20 min istället för 3 timmar så det blev en kort dag och sedan jag kom hem har jag försökt packa lite till men något jag kommit på är att det inte är väskan som är liten utan det är jag som försöker packa ner hela mitt rum, kaos. Nu ska jag fortsätta mitt pluggande, det är min uppgift den här helgen. plugga plugga plugga och plugga. Har skolan någonsin erbjudit såhär mycket läxor? isåfall var det när jag inte existerade , jag har aldri behövt plugga en helg men nu är det böcker som gäller fredag lördag och söndag , i mängder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0