Uptown girl

She's been living in her uptown world 
I bet she never had a back street guy 
I bet her mama never told her why


Dagens: Jag var och hämtade kortet , väldigt sexig bild. flottigt hår , allt smink under ögongen. Därför får ni nöjja er med en oskarp bild. Jag har också strukit en massa saker på min att göra lista, som att växla pengar, köpa comviq amigos inför resan, fixat ny migrän medicin, gjort hälsa provet,pluggat matte, gjort klart större delen av engelska uppsatsen och tagit fram resväskan som redan nu över väldigt för full och ni ska veta att jag inte ens packat en tredjedel. Jag är stolt iaf , jag har lyckats med allt detta , plus gått heldag i skolan.
Gårdagens: Dissikera kolunga med Gunilla, alltid lika trevligt. För att beskriva lukten någolunda så var det en blandning av uppspydda riskakor och rutten död råtta. Och tro mig man kände lukten trots att man andades genom munnen.
Har i princip inte hunnit gjort annat förens nu än att plugga den här veckan, har så äckligt mycket plugg framöver. På måndag skall jag klämma in 2 prov på min lunchrast... Igår fick jag iaf en kort paus från skolvärlden då jag red i 2 timmar men bara för att komma hem till plugg med vetskapen om att det var sista gången jag red på något annat än möjligtvis elefanter på 4 veckor.  Jag kommer sakna ridgänget och funderar nästan på om det är värt att pendla från thailand till sverige bara för att få vara med på våra tisdagsträffar. Anyway det är galet kort tid kvar nu, 6 dagar minus en massa timmar. Förstår ni hur det känns eller ? Ni får ha det så hemskt roligt med snöoväder och förhoppningsvis slask , själv ska jag ligga på stranden , snorkla och shoppa gärnet i 3 veckor, 3 HELA VECKOR JAG FÅR PSYKBRYT !!!!! Ni ska inte behöva höra mer tjat nu för jag måste återgå till min uppsats om Westlife. Höres


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0