Ta min hand, jag följer dig, vi ska åt samma håll

Söndag.
Farmor åkte precis hem efter en helg här, blev ganska tomt nu.. Stackarn har lagat mat, städat och gått ut vid 5 med hundarna, blev inte mycket semester det inte. Vi har haft roligt iaf, hunnit med ganska mycket. Igår åkte vi skidor och jag kan tyvär inte säga att jag var snabbast eller i bäst kondition direkt, jag har träningsverk i alla muskler i kroppen. Vaderna är värst, funderar på att sätta på mig inlines och åka runt i huset så att jag slipper lyfta på fötterna. Efter "träningen" gick vi ut och tog en välförtjänt middag hela gänget. Idag funderar jag på att tvinga ut Fredrik på skridskor, om jag motionerar tillräckligt i helgen så kanske mitt dåliga samvete för det ostädade rummet dämpas något..
Mamma och pappa är på ingång när som helst, dom kommer bli chockade att huset fortfarande står upp, det är tillochmed nystädat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0