Du är svår att leva utan, jag är svår att leva med

Dagen började med att min körlärare var magsjuk, det blev en tidig start på dagen. Satt på pappas jobb några timmar innan skolan började, luciatåg, lussebulle, svenska redovisning.  Jag är ganska stolt över mig själv idag, första gången på länge. Mitt vanliga jag hade valt att inte sitta kvar på stan imorse utan åkt hem och sovit resten av dagen men jag stannade, mitt vanliga jag hade tackat ja till jobb imorgon och struntat i skolan men jag tackade nej, mitt vanliga jag hade tagit bussen hem till Fredrik efter skolan men jag tog en promenad, mitt vanliga jag hade loggat in på fb och vägrat slita sig men jag pluggade, mitt vanliga jag är inget bra jag har jag insett. Jag ska skaffa mig ett nytt jag tror jag.. Frågan är om jag orkar vara bra varje dag?

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är bra varje dag / jh

2010-12-13 @ 22:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0