Last

Jag har förträngt bloggen under sommaren. Delvis. Jag har inte gjort någonting annat än att vara sjuk under lovet och ändå tycker jag att tiden inte räcker till för datorn. Funderar på att stänga av mitt facebookkonto. Värt?
Imorgon blir det skolan och för första gången i mitt liv kan jag säga att jag verkligen har längtat. Kort uppdatering av lovet behövs kanske? Har spenderat en oförglömmlig natt i stockholm med Johanna och Sara i värsta tänkbara spöregn men det var underbart. Lasse är underbar. En vecka i stallet med ännu mer regn, knasigheter och de tre musketörerna Johanna Cissi och Andrea. Jag har bytt rum, från det minsta i världen på ca 7 kvadratmeter till vardagsrummet  som är ungefär 5 gånger större. Jag får nu ( 5 år försent kanske ) plats att sova i en dubbelsäng. Underbart! Jag har kirrat jobb, hur perfekt när skolan börjar? Två kvällar i veckan och lördagar kommer jag spendera i stallet. Lite lagom med extra pengar när en resa är planerad om ca ett halvår. Hade det inte vart för att värdet är hemskt hade jag kunnat springa 2 varv i lövstalöt på denna energi. Sommarlovet har vart underbart helt enkelt. För lite träffa kompisar och för mycket sjuk ,men what to do ? Bokat en månads körlektioner också, intensivt blir det i september men körkortet ska vara kirrat när jag fyller 18!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0