Samvete nog att sitta vid datorn

Ja, det har vart problemet senaste veckorna. Jusst samvetet över det berg läxor som väntar på att bli gjorda så nej, det har inte funnits varken tid eller ro till så värst mycket dator så jag ber om ursäkt för KASS uppdatering åter igen..
Nåja , imorgon är det valborg. Den mest överskattade dagen i världshistorien. År efter år planerar man för det perfekta firandet av valborg och i slutet av dagen brukar allas så höga förhoppningar på dagen vara som bortblåsta, därför planerar jag att i år inte ha några förväntningar alls på dagen utan blir det dåligt väder så är det inte katastrof, blir det inte bigsize-party hela natten så är det inte katastrof och hinner jag inte träffa alla jag vill träffa så är det inte heller k a t a s t r o f. Så var det med det, planerad champagnefrukost blir det på morgonen med mina små flickor Frida och Elin.
Den senaste veckan har varit hemsk för er som undrar vart jag tagit vägen, sedan vi kom tillbaka från praktiken så förföljer skolarbetet mig vart jag än tar vägen. Denna vecka har vi haft flera prov varje dag och varenda lite rest ligger och knager i huvet. Min hjärna är påväg och kolappsa och det ända som hållit mig uppe under veckan är det extrema kaffedrickandet som börjar ge små spår av huvudvärk så fort jag inte får min dagliga mängd. Trött är jag på vädret också , jag packar ur och i solbrillorna i väskan om vartannat och vårkläderna hinner man knappt plocka fram. Jag vill ha värme , jag vill vara läxfri och jag skulle göra vad som helst för att komma tillbaka till Thailand, vad som helst!
Tänkte att jag skulle slänga in lite bilder eftersom att det var ganska länge sedan sist, blir några från när klassen var ute vid Wiks slott på brandövning och från i onsdags på Victorias brandstation. Värdelöst att kolla på kanske men känner att det kan vara av större kvalite än denna text. Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0