Måndag

..Och som tidigare så är vädret inte mindre än lovely! Har vart kass på att uppdatera senaste månaderna men när vädret är som det är , skolan är kul och livet bara leker så finns det inte mycket tid över för datorn.
Imorgon är jag ledig och planerar att ta en shoppingdag på stan , åka hem och plugga och sedan iväg till stallet för sista gången denna termin. Dock inte sista gången i stallet för i år!
Resten av veckan är också ganska lugn, onsdag åker vi ut till Victorias igen vilket vi saknat lite, Torsdag blir som vanligt och fredagen spenderas med min klass vi Wiiks slott då vi ska vara med och spela in en film där vi blir räddade av massa snygga brandmän , låter de okey eller ?
Nu är jag färdig för dagen iallafall, åkte hem till fredrik och städade hans rum efter en kort dag i skolan som spenderades i största del på bryggan i solen med mina bästaste klasskompisar :) Så mycket mer finns inte att berätta så LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0