Lördag

Och tidig morgon är det. Mobilen ringde halv 6 och iväg till arlanda bar det för att släppa av mami och bror som nu är påväg till gran canaria. Jag är inte alls avundsjuk! Skönt ska det bli med sovmorgon resten av lovet iallafall, ett tyst hus och bara lov. Praktiken är slut, har faktiskt haft jätte kul även om jobbet i sig inte är det roligaste.. Men jag har saknat klassen också. I mängder ! Jag tror allvaligt talat att jag ahr den grymmaste klassen i världshistorien,Måste va så. Nu hoppas jag på att jag har tid att uppdatera lite oftare iochmed att praktiken inte stjäl min tid men jag passar mig från att lova något.. Tänkte slänga in bilder från gårdagen då vi var över till Maggan för att gosa med valpisarna igen, det blir dock ingen valp för oss som det var tänkt då sötnosen blivit sjuk men förhoppningsvis blir det en liten rackare innan året är slut iallafall.

Dagens planer är att åka till Fredriks farmor och farfar på påskmiddag , käka sig fet. Åka hem fortsätta äta allt billigt påskgodis som befinenr sig på mitt rum och bli ännu fetare. Great !  Imorgon beger vi oss till min farmor och farfar för ännu en påskmiddag och ännu mer att fylla magen med. Toppen ! Men inte har man dåligt samvete , nejnej . Igår tog jag och fredrik en promenad i skogen med varm oboy och idag var jag ju uppe med tuppen så tog en långpromis runt högby i soluppgången. Mer från mig later. BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0