Kär i vädret

Det börjar bli riktigt sommarvärme nu och det finns inte längre någon tvekan om att våren har kommit. Det är tillräckligt varmt för att sitta ute med endast vårjackan och sitter man i solen är det till och med så att man kan sitta utan. Lunchrasten spenderades därför efter en lunch på china garden på bryggan med delar av min underbara klass, det är faktiskt riktigt skönt att vara tillbaka i skolan efter att inte varit där på 2 månader. Nog för att praktiken var kul men jag har saknat allihopa.

Sitter för tillfället ute på min altan med datorn och fullkommligt njuter av det underbara vädret men för att inte ha för dåligt samvete över hur mycket jag slappat idag så tänkte jag plugga lite körkort.
Jag har också rensat ur min garderob idag och det blev chokerande lite kläder kvar så nu krävs det lite vårnyheter om jag skall överleva våren. Jag kommer allvarligt talat inte ihåg senaste gången jag köpte kläder, någon tröjja i Thailand men inte mer. Dötomt på den fronten... Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0