The way u making me feel









Tjenixens! Kan börja nämna att Fialottan ringde igår, känns som år sedan vi snackade sist så nu blir det till att ses i veckan.  Åkte hem lite tidigare från skolan idag med huvudvärk, magnesiumtabletterna från igår hjälpte inte ett skit... Tänkte ta resten av dagen till att städa rummet och plugga ikapp det jag missat och förhoppningsvis så somnar jag tidigt ikväll. Måste få skriva av mig lite om Thailand också, har redan börjat skriva en packlista och pappa var lite gullig och köpte en liten bok om Phuket till mig så nu har jag nåt att läsa framöver. Komer bli sjukt skojj att åka ner ! Saknar min lilla skrutt idag ,ikväll blir det till att sova själv.  Så hur ser helgen ut ? Immorn blir det middag i skyttorp hos Fredriks farmor sen har ja inga mer planer men jag är öppen för förslag ! Ska lägga mig och plugga nu . Hare

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig skruttaan !

2009-09-24 @ 09:45:18
URL: http://sofiasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0