Ingenting som vi gör är tabu, inget stoppar oss nu.



Måndag morgon kan vi glömma det är flera ljusar till det ljusnar.
Måndag morgon kan vi drömma om det som händer oss här och nu.
Måndag morgon när vi vaknar är det säkert senare än vanligt...


Vaknade med huvudvärk imorse så sätter mig på bussen hem från Fredrik.
Fick en väldans lusst att hoppa av på stan för en frukost på Mcdonalds och en stund i solariumet,
fastnade i tanken på dagarna i högstadiet då det bara var till att sjukanmäla sig själv
och åka dit man kände för att åka.
Åka hem från skolan för att egentligen bara hinna tidigare in till stan..
Nu varken vill man eller kan man stanna hemma bara för sakens skull,
drygt som faen att missa en dag i skolan nu.
Tacka vet jag högstadiet, det är först nu jag inser hur slappt vi hade de då, inga måsten.
Det är först nu jag faktiskt börjar längta tillbaka...

Tänkte slänga upp några bilder bara för sakens skull, enjoy!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0