Hemska onsdag

Dagen började med en hemsk uppvakning klockan 6 för att sedan behöva gå ut och stå i nästan nollgradigt väder utan tjockjacka i väntan på den 10 minuter sena bussen. Med ryggont gick jag på smo:n lekte offer och gick därifrån med ännu ondare i ryggen. På jumpan då jag och min rygg inte orkade vara med blev jag halvt nockad av en stor boll när killarna i gruppen körde vad som verkade vara agroboll. Fick dessutom (bara för att klaga) en dörr uppsmälld mitt i ansiktet, det var skönt!  Matten fattar jag ingenting på så provet nästa vecka kommer bli lika fail som det senaste och eftermiddagen kommer spenderas liggande i sängen med totalt förlamade axlar, kramp i ryggen , ont i huvet , träningsverk i lår och resten av kroppen sedan igår , läxan tills immorn och det enda roliga för dagen, min Fredrik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0