Blogg tillslut

Har äntligen tagit mig tid att skaffa blogg,kan inte garantera vardaglig uppdatering men jag ska skriva när jag får tid!
Börjar väl med att berätta att kulturnatten blev riktigt lyckad. Dagen startade med en fika hos viveca med brudarna -Cissi där det bjöds på tårta & kaffe och skvaller som vanligt. Vi drog efter det hem var och en till sig to get ready to party hos Tommy. Klockan 7 började det komma folk och festen drog igång, en lyckad kväll blev det med mkt folk och glada miner. Väntar på att bilder ska skickas så jag kan ladda upp dom. Kan också passa på att göra alla avundsjuka och säga att i början av februari åker jag + Pojken min till
Thailand i tre veckor, Sjukt underbart! Ha det bra så länge ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0