The sun was just yellow energy







Heldagenisägendag idag , har bakat kladdkaka till min kära lilla klass tills immorn så nu hoppas jag dom blir nöjda och glada och står ut med våran bildlektion immorn. Vi har ju dessutom våran sista engelska lektion någonsin med AnnaKarin och så är det ju lov. Går därimot till 4 vilket suger. Sen blir det massage och ett besök hos Pappas kompis innan jag får skynda hem, missa tjejmiddagen, klä ut mig och iväg på maskeradpartaj . Inte den blekaste vad ja ska klä ut mig till :S

Måste berätta att jag har hittat ett spel (mahjong) som jag totalt avgudar,har legat och spelat hela dagen kan inte sluta. Fick pausa för att göra klart läsdagboken men annars är jag helt besatt!

Pussiheji

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0