snöoew





Vaknade imorse och satt på tvn, blev nyhetsmorgon till sminkningen och vädret förklarade att idag skulle det bli sol och uppehåll. Tittar ut genom fönstret och se på fan, det snöar. Ont i magen och ingen lusst alls att gå ut ,vädret och engelska redovisningen avskräckar lagom.. Kom iaf iväg och dagen gick hyffsat fort även fast hela klassen satt och hoppades på att dagen skulle gå segt så att vi fick vänta så länge som möjligt med redovisningen. Den gick ju som den gick , totalt värdelöst.

Kom precis hem och ligger nu helt slut i sängen och funderar på om jag orkar gå pp och klä på mig för att åka iväg till stallet. Är det värt att gå ut när vädret jävlas? Och på det så är de ju scrubs på tv och min säng känns nu varmare och mysigar än någonsin. Men vaddå Johanna i stallet de e klar jag åker.

Immorn blir det klippa bilar på smo:n och Tobbe sa åt oss att ta med en penna till idrotten så håller tummara för att de blir mer skrivande än springa. Efter det så tar ja min fullpackade väska och beger mig mot salabacke till familjen Salinger för att träffa ärldens bästa pojkvän,tänte också parkera mig där tills veckans slut.
Sovmorgon på torsdag också, de e ju alltid något.

Hajdoe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0