Slow sunday

Seg dag, vaknade för några timmar sen med 34 grader i husvagnen där Fredrik och jag parkerade oss efter att ha hämtat mammi och papi på Arlanda mitt i natten. De e kul !
Hem fick dom med sig BjörnBorg trosor , godis och lite mera :)

Vet att jag måste plugga idag men orkar inte, så skoltrött nu så det finns inte men är väl så illa tvungen att anstränga mig lite så ledigheten beviljas till Thailand... Har 5 miljoner grejjer som ligegr och ska göras känns det som, Läsa ut engelska boken skriva recention på den men har inte ens börjat läsa, svenskaboken ska också läsas ut och läsdagbok ska göras på den. Matten ligger jag efter i så borde plugga ikapp några sidor men somnar när jag öppnar boken, " My favorite thing" ska skrivas klart och resumeras till tisdag då jag också ska ha gjort klart och tränat på min muntliga redovisning på engelskan, har ett häfte i medicinsk grundkurs som skulle vart klart förra veckan som jag inte ens har tittat på och säkert 25 grejjer till jag lyckats förträngt...
Dessutom borde jag städa rummet och slänga allt i tvätten så jag ahr lite ren skit tills i veckan men orkar man ? Nej

Brukar på söndagar sitta och tänka ut allt roligt jag ska göra i veckan men kommer faktiskt inte på ett skit mer än stallet med Johanna på tisdag. Anyway nu ska jag lämna papis dator och börja kolla lite på läxorna innan jag beger mig till Fredrik efter våran 4 timmars paus denna vecka . Shallo

Kommentarer
Postat av: Anonym

ses på tisdag vännen!

2009-10-12 @ 11:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0