Sagan om en fantasi



Psykbryt hela dagen, Medicinsk grundkurs som startade dagen med ett rollspel var ganska kul då alla i gruppen ville göra en seriös teater förutom Ahmed som ville göra en porrfilm. Det blev tillslut den seriösa vertionen fast utan en biståndsanläggare eftersom gruppen vägrade aceptera att min ide var smart.
Maten smakade sedan skit so vanligt och på svenska lekionen fick min grpp se min "perfektionist sida" då jag ville att våran powerpoint pressentation skulle vara helt perfekt.
Sedan hade vi matte och eftersom dagen blivit värre och värre var självklart matten värst, Martin hjälpte alla a förutom oss, och när han väl skulle sätta sig ner hos oss var det nån som skrek och han reste sig och gick iväg. Vafan?! Fattade ingenting .
Drog sedan hem och käkade och ska nun iväg till stallet. Bilder från lunchrasten nedan visar hur kul alla yckte det var med 3D brillorna som Philip hade med sig till skolan .








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0