Ohlala

Vaknade precis upp och har redan stoppat i mig en bit kladdkaka, ont i huvet..
Snart bär det iväg hem för lite oxfile och potatisgratäng :) Kan söndagen bli bättre eller?
Jo den kunde ha varit bättre om jag hade sluppit göra min svenska läsdagbok ikväll men maten uppväger plugget.
Gårdagen var också ganska nice,tittade på Fridas match och åkte sedan på middag hos Fredriks farmor och farfar, gott som alltid. Dom serverade blandannat en rödvinssås och jag börjar fundera på hur mkt vin det var i den efterssom det blev ett lite skrattfyllt fika efter maten då Fredrik hade missuppfattat vad jag trodde en matchstraff var, jag frågade om matchstraff var att andra laget fick ställa sig framför mål och skjuta men det Fredrik hörde var : Får andra laget ställa sig framför mål och skämmas nu . Vilket han hade väldigt rolig åt.
Påvägen hem från Skyttorp hämtade vi upp Tommy och vi ställde oss och bakade en kladdkaka och hade för oss lite knasigheter mitt i natten .
Den kommande veckan hoppas jag på bättre väder och mindre plugg. Haydoe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0