Nu har pappa laddat bössan


Kom hem från stallet för ett tag sedan, riktigt tråkigt idag. Ingen Johanna, trail och k-karoline istället för C-caroline som hade lämnat oss och stuckit till Dubai. Hemma är det toppen stämmning som vanligt... Tog ett varm bad och skulle som jag lovat Martin göra klart hans läxa men ttyvär ade han inte lyckats skicka den till mig så det sket sig .
Sitter nu och väntar på att Andra avenyn ska börja och det hoppas jag att min tre vänner Philip Frida och Ahmed också gör,annars blir jag  hemskare än jag redan är på svenskan. Väntar också på att min sötnos ska sluta träningen och komma hit fort fort fort.

Har nu blivit uppbokad större delen av helgen, på Fredag blir de tjejmiddag och stor maskeradfest, på lördag fyller Fredriks mamma år så då blir det firande av henne på dagen och sedan försvinner jag och Fredrik iväg på kvällen och badar jacuzzi och partajjar.

Idag testade jag och Frida heroin i skolan, det var kul jag ska nog fortsätta.
Nej jag driver bara men har precis fått reda på att papi läser min blogg vilket han har gjort i princip sen jag skaffade den , jätte kul. Du får därimot jätte gäran läsa min blogg kära pappa för skriver ingenting som intresserar dig ihuvudtaget och det lilla jag skriver har du inte mycket att säga till om :) Sov gott

Kommentarer
Postat av: Pappi

Byt bakgrund! Det är svårt att läsa texten...

Kram Pappi

2009-10-22 @ 17:14:11
Postat av: Marie

Hade du vart yngre hade du sett vad det stod :) Eller så infogar du allt så får det en grå bakgrund , lättare att se då

2009-10-22 @ 19:10:42
URL: http://diinmupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0