November


Och så är det november, ännu en månad närmare jul,ännu en månad närmare Thailand !
Har precis kommit hem med bror och far efter att ha sett Inglorious bastards på bio, Grym film.
Har börjat upptäcka hur fort det blir mörkt ute nu, vid halv 5 är det mörk och vid 6 är det kolsvart, vinter och ett nyt år börjar närma sig med stormsteg. Jag tycke att vi nyss hade börjat skolan ja men snart är höstlovet över oc efter det kommer ett om inte mer efterlängtat jullov. Livet rushar ...

Ska nu försöka hitta något att sysselsätta mig med tills  jag börjar bli lite trött, fnkade inte så bra igår  då jag somnade runt 4-halv 5 på morgonen men försöka går. Immorn blir sista dagen på lovet då innan skolan börjar och plugget kommer ikapp. Cissipissi är i Florida en vecka till (vilket suger) för hennes kära pojkvän som nu är uttråkad och ledsen okuperar min pojkvän så jag sitter uttråkad och ledsen och dessutom saknar jag henne very much. Florida borde inte få existera med andra ord, jag vill ha hem henne nu!

Sweet Dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0