Let me be the one you call







Gårdagen blev kort, somnade tidigt och skönt var det.
Lång dag i skolan today men kinabuffe till lunch gjorde dagen super :)
Kunde inte låta bli att knäppa kort är Viking och Kyle slos, Vikings kallingar är inte hela längre.
Sitter oc väntar på att pappsen ska komma hem så så han kan hjälpa min med matten och förhoppingsvis kommer han så snart att jag hinner åka till Fredrik ikväll!
Helgen kommer spenderas hemma då mami & papi åker till Turkiet en vecka och jag ska va hund och husvakt,de låter ju toppen men nejdå vi ska ha barnvakt vi :) så låt mig slippa höra allt jag går miste om i helgen!

På måndag blir det fika med Fialotta, för länge sen vi träffades nu så något possitivt finns det ju att tänka på :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0