Forever by your side



Gårdagen med regn och huvudvärk blev hyffsat bra tillslut när Cissi och Jonas kom hit och tog en kvällsfika. Somnade sent inatt och vaknade 7 imorse utan en tanke på de extra grejjer som behövdes göra på morgonen när inte mamma och pappa var hemma. Gå ut med hundarna, ge hundarna mat, släppa ut katterna, ge katterna mat, rensa kattlådor, byta vatten till hundar & katter , släppa ut hundarna igen efter maten och fast jag släppte ut hundarna sent igår kväll hittade jag skit på golvet. Allt som allt tog detta en timme så planerade att bli minst en timme sen till skolan men spydde senare så det blir en dag hemma i sängen. Pappa mailade igåår och skickade bilder från Turkiet, han berättade också att idag ska dom t med åt och kanske bada med delfiner . Laaagggom avundsjuk man blir! nu ska jag stoppa i mig nåt och se om det stannar kvar i magen sen sleeppyyy time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0