En skål för livet



Dagen startades med allsång till Roger pontare i bilen påväg till skolan vilket följdes med en engelska lektion då jag fick Mvg på provet vi gjorde sista, vilket INTE betyder att jag kan prata engelska för er som tror det. Totalt värdelös verkligen... Men måste ju bara säga att bilden nedanför fick mig att reagera lite , känns inte som något jag skulle skriva . Eller? Meningen känns något gramatiskt okorrekt men.
Anyway idag smiter fredrik och jag ut i husvagnen så jag får min första sovmorgon på länge, lördag kväll kommer inte inehålla mkt sömn då vi ska upp 2 på söndag morgon/lördag natt och hämta mamma och pappa på Arlanda.

Måste ju berätta att i skolan har jag , frida , kolm och tim uppfunnit den nya sporten sittpingis. En ganska lat variant av vanlig pingis där man får sitta på stolen och knappt behöver röra på sig. Ganska soft.
Måste också påpeka att Philip i gruppen va lagom grymm på gitarr, själv ka ja spela smoke on the water lite halvdant . Nu har vi tankat lite film och tänkte gå ut i husvagnen o glo. byebbye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0