Dont bring flowers after im dead

Kom hem halv 12 idag, hade ont i magen och orkade inte sitta på lunch i typ 2 timmar i väntan på klassråd och arbetsmiljö. Har stoppat i mig några mackor och ska snart iväg igen. Det blir en tidig kväll hos Fredrik då jag har planerat att göra klart in läsdagbok som jag så länge skjutit upp, den ska vara inne på fredag tror jag men vill ha det gjort. Killarna i klassen ville inte äta den cornflakes fisk som tydligen serverades i skolan så dom funderade på donken tävling igen, 10 burgare var tror jag och det blir en jäkla massa vatten isåfall då Tim tkr att det ska vara en vatten per burgare. Får se immorn vilka som mår bra och inte.
Imorrn blir det stallet själv utan Johanna som av okänd andledning inte ska komma, tråkigt!
På fredag blir det iaf massage så veckan är inte helt förstörd.
Idag lyckades vi lyxa till det då vi sa till läraren att hon hade lovat att vi skulle få kolla på film idag och hon ursäktade sig så himmla mkt och vi fick kolla på film, lektionen skulle också vara 1 och en halv timme lång men när hon frågar när vi slutar är det klart ingen berättar så vi fick en ca 40 min för kort filmlektion, känns ganska bra asså!
Nu ska jag springa till bussen hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0