Do you remember when

Tänkte börja med att lägga upp bild från gårdagen på Martin som Frida så fint lyckades göra mittbena på
mkt fint.
Idag var det en planerad sovmorgon till 9 men väcks först halv 8 av Fredrik som inte går upp när alarmet ringer.
Ligger sedan och halvsover till ljudet av datorn men lyckas somna om ganska snart.
Sen till min stora glädje vaknar jag igen av ett samtal från mamma som frågar hur länge vi ska sälja salami för klassen. Försöker somna om efter en lång diskussion om vrf vi valde just salami som ingen verkar vilja ha men lyckas inte så sitter nu här vid dator och försöker döda tiden tills jag ska iväg till skolan.
Måste bara berätta att igår så gjorde Fredrik mat ( första gången om man räknar bort pannkaka) , det blev köttfärsås och spagetti utan alla ingredienser men det var supergott. Tror därimot att han har tränat i smyg det var onormalt bra för att vara första gången. Fick en bild på min sötnos som kock så tänkte slänga ut den också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0