00.00



Snygg ny design, eller inte. Kul att testa iaf det kommer nog nåt annat snart om jag någonsin har en lika tråkig dag som jag haft idag. Sitter iallafall och väntar på min spelnörd som har haft hockeykväll med Jonas och Danne och som nu tvingas ta bussen hit (vilket han hatar) för att han var dum nog att dricka några öl, men kommer gör han iallafall :) Funderar på om jag orkar hoppa in i duschen innan han kommer men det är nog inte värt, måste städa rummet så vi får plats att sova är och måste käka något, mamma har bakat bullar så jag tror måltiden är förutsagd. Känner också att den förlorade sömnen från inatt börjar ta över mitt medvetande så ska börja avrunda mitt nu. Sweet dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0