Vaccinerad

Nu är man nyvaccinerad mot knorris så sitter och håller tummarna för att jag ska slippa blir sjukare än jag är.
Dagen kommer spenderas hemma framför datorn för att lyssna sönder mig på Winnerbäck och tagga tagga tagga inför konserten på torsdag. Täkte också ta mig upp och bygga ett pepparkakshus (bara för att få äta lite godis) och ta en promenad i det mysiga vädret.

Immorn ska jag upp tidigt för att åka med mamma till gränby och inhandla lite mat till en planerad middag med Cissi, Jonas & Fedrik i helgen då jag har huset själv , det ska också bli ett par skor och en bh är det planerat.
Man måste ju börja kolla på julklappar snart också. Inte en aning om vad jag ska köpa till folk och pengarna ska sparas till Thailand så inga planer och inga pengar, låter bra (?)

Saknar hästtisdagarna också, känns ganska värdelöst att inte vara i stallet längre och kommer tappa alla muskler i benen, känns som att det är dags att rida snart igen , väldigt väldigt snart !



Som att röka hemmrullat i smyg på rasten bakom gympasalen, det var så det var.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0