Till hundra från noll

Mysipyskväll sista dagen på lovet med min sötnos, satt uppe större delen av natten och pratade mer än någonsin , Älskar min Bubb.
Tröttdag idag men det var det värt,dagen gick ganska snabbt iaf då vi spelade teater och fick sluta tidigare som varje lektion vi har med Kerstin. Sitter nu trött som faen o jag vet inte vad, känner mig febrig och har ilande ont i huvet, mår illa och sitter och funderar på om Fredrik mamma har smittat mig med något hon har haft tidigare i veckan..
Har precis gjort klart den extremt roliga uppgiften "köttbullens väg genom mag och tarmkanal" då vi ska beskriva hur köttbullen tar sig i från mun till anus :) Superskojj

Måste passa på och skriva om en lite rolig grejj också, kanske inte låter så roligt men skratta gjorde vi!
Vi skulle "busa" lite och tänkte springa över gatan när det var rött , jag frida elin & Ahmed. När vi är halvvägs över ser vi en polisbil som är påväg emot oss så vi stirrar på varandra och tvärvänder. Polisbilen saktar in och kollar på när vi står och ser lite lagom oskyldiga ut sen garvar han . Och så gjorde vi också !
Inte så värst roligt men det gjorde dagens skratt både för mig och troligvis för polisen också :)
Goodnight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0