suck.


Sjuk sjuk och ännu sjukare, feber och hostar så att magen inte orkar mer nu...
Dagen har spenderats i sängen helt utslagen och vet inte hur jag ska fixa provet immorn, tänkte åka till skolan för att göra det och sen åka tillbaka hem men om huvudet spökar som det gör nu så är det nog ingen ide att försöka skriva provet. Blir troligtvis ännu en dag hemmaliggandes men ska försöka klämma in lite plugg.. Måste ju skriva ett tacktal till mamma och pappa vilket bara är en av alla dumma ideer min svenskalärare har kommit på.

Mitt rum är 40 grader varmt nu och det känns som om jag är varmare, men ja fryser så ligger under mitt tjocka dunttäcke och längtar mig bort till Thailand. Det är knappt två månader kvar sen flyr vi från Sverige i tre veckor. Kommer tillbaka till fem veckors praktik följt av en veckas lov så det kommer bli en stor lucka i pluggandet i vår. Låter det skönt eller låter det skönt ? Men slut med drömmerierna nu tänkte jag försöka ta mig upp ur sängen för ett bad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0