Som tonårsbarn på hemväg efter gårdagens debut

Sitter och lyssnar på Lasse, Elegi ger mig galna rysningar!
Som ni ser än min design helt kaos... Råkade radera hela stilmallen och hade ingen backup så har nu tagit min lediga dag från skolan till att fixa detta men har inte lyckats helt än.
Har funderat på att ha bloggen nere tills jag har fixat det men orkar inte vara bloggfri, måste få skriva av mig , så ni får stå ut ett tag men ska försöka fixa allt så fort som möjligt men tar ett tag att exprimentara sig fram.
Idag är vi iaf lediga, vilket vi är en dag i månaden på Cultus så fixar lite på bloggen och har försökt plugga lite. Ska snart in till stan och fixa present till bror som fyller år på lördag och sen ska jag och Fredrik åka och byta däck på bilen och efter det blir det till att vaccinera sig mot svininfluensan. Kuuull så får se om jag kommer till skolan immorn , kan bli sjuk nån dag av skiten.
Bye for now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0