orkar inte

plugga plugga plugga, har inte tid med ett piss förutom plugga. Så slut så jag inte ens orkar kolla på tv, orkar inte resa mig ur sängen ens för att gå upp och äta.. Skoldagen var wierd också, hade prov som jag totalt glömt bort imorse, to 10 min sen hade vi håltimme 1 & en halv timme . Sen vart det studiebesök på hjälpmedelscentralen, inte så vidare lärorikt men skönt att slippa sitta still i klassrummet.
Åkte sen hem för att plugga och har suttit med näsan i boken sedan dess. Jag orkar seriöst inte mer nu, känns redan som om jag har 20 grejjer jag borde plugga ikapp i och har nog glömt att göra minst 50 läxor...
Dessutom har vi matteprov snart, blir väl det vanliga ig:et där då och såklart omprov på dagens fail.
Jag orkar knappt hålla ögonen öppna för tillfället och väntar bara på att papi ska komma em med mina chips (som jag tyvär tappade aptiten lite på efter en tallrik fil) och sen ska jag krypa ner i sängen och kolla på lite morden i midsomer. Blir en tidig kväll för en gång skull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0