Mjaoo

"Berätta om en röd blodcells resa genom cirkulation"  Det är inte en svensk korekt mening men ändå är det mening att vi skall förstå och utföra denna uppgift. Sitter på papis jobb och klockan är snart 11, hade en lektion idag på 40 min och gick sedan hit för att plugga ikapp allt jag glömt att göra. ganska soft dag.
Ska snart hem och sova så jag orkar upp immorn då jag och mamma ,maggan och Camillla siktar mot stockholm och cats. Riktigt skojj att komma iväg på nåt igen och har riktigt höga förväntningar på cats!
Nu ska jag fortsätta plugga lite skriver senare , seeya



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag såg "cats" igår, den var rikigt bra! Hoppas du får det roligt ;)

2009-11-13 @ 12:08:45
Postat av: Marie

Jaså gjorde du ?:D ja jag hoppas verkligen men har hört från många att den ska va toppen! tack för tips ;)

2009-11-13 @ 17:12:59
URL: http://diinmupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0