Livet blir bättre när man vet vart man ska


Långtråkig dag, veckorna år fort när det bara blir mörkare och mörkare och snart är det december, då lir det Winnerbäck såklart, sen kommer julen och kort därefter Thailand . Alltid något possitivt jue.
Men om man ska titta på veckans schema då, skola immorn och som vanligt pluggapluggaplugga, fredag är faktiskt helt oplanerad men passar nog på att få lite tid at vara med Älsklingen eftersom att lördagens planer är sthlm och cats, ska bli riktigt kul . Söndagen ska jag probably ta igen all sömn jag förlorat i veckan..
Tänkte slänga in en bild på mina sötnosar som jag hittade idag när ja rensa lite bilder från datorn :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0