köttbullens väg.. igen




Äntligen hemma, har bara haft vå lektioner idag me känns som det var evigheter sen jag åkte hemifrån. Ska nu göraklart min " köttbullens väg igenom kroppen" för andra gången, orkar inte den är så sjukt dryg! Sitter också ochh väntar på att papi ska komma hem och plugga matte med mig, det är ju roligt att jag kommer kugga på tredje provet provet den här terminen :)

Fick ett lite roligt sms av mami tidigare idag , " Jag åker veterinär med z" vilket jag efter lång tid förstod beydde att hon skulle åka iväg till veterinären med våran hund Zita. Detta är ett bevis på att hon är väldigt för oinformerad om mobiltelefoner, hon tror att sms kostar per bokstav. Desto fler bokstäver-desto dyrare sms .. Kan behöva förklara det där för henne när hon kommer hem efersom det inte är första gången jag får ett sådan sms.

seeyaa

Kommentarer
Postat av: Anonym

jävlar snygg bild!

2009-11-24 @ 10:15:03
URL: http://sofiasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0